Testimoni

Testimoni yang menarik perhatian kami

“Hari tu beli memang puas hati, ramai saudara puji, cantik”

testimoni jubah for kids

Testimoni Jubah Abstrak

testimoni-jubah-abstrak

Bergaya dengan Jubah Batik Moden dan Sedondon Anak Alidz

As salam.. just nak share this pic.. happy sgt2 coz mase ank2 pakai kt satu majlis tuh.. ramai yg berkenan n cakap cantik sgt.. anak2 pun happy.. terima kasih..

sedondon01

Peminat Cilik Anak Alidz

Tahniah anak alidz kerana menjadi pilihan hati anak kecil. Sampai je rumah atok tadi muhammad qayyum bertanya
“ummi, tak nak tunjuk baju qayyum kat atok ke?”

kemejaCM

Bergambar bersama Tudung Laila dan Jubah Anak Alidz

Tudung-Nisa-jubah-anakalidz

Apa kata mereka yang dah download eKatalog kami.

Dah download eKatalog kami?

Testimoni-ekatalog

Tak teringin nak download ke?

Testimoni-ekatalog02

Lagi reaksi mereka, setelah download eKatalog kami.

Testimoni-ekatalog03

Bergaya dengan Jubah Anak Alidz

Testimoni-Johor

Lagi reaksi mereka

“Cantik. Tq so much.”

testimoni-Yus

Testimoni yang menarik perhatian kami

testimoni_like

Apa reaksi mereka.

“Its sooo… beautiful… Really luv it…”

2012-10-25_08-43-49

 

Testimoni dari pelanggan pertama kami yang membuat belian kedua dan akan terus membeli lagi dari kami.

TERIMA KASIH yang tak terhingga kami ucapkan kerana terus mengokong Anak Alidz.

 

Testimonial Jubah Batik Moden Kuning

 

Allhamdulillah… lagi luahan daripada pelanggan Anak Alidz.

2012-10-16_19-52-20

Testimoni Jubah Batik Moden Anak Alidz

testimonial-jubah-anak-alidz02

Jubah Baby Anak Alidz yg dipakai pada pagi Raya – Gambar yg dihantar oleh salah seorang pelanggan yg berpuas-hati dgn produk Anak Alidz.

Nurfatimah-Az-Zahra-Bt-Hamzoo

Testimonial pemenang hadiah remaja anggun bertudung.

“jutaan terima kasih kmi sekeluarga ucapkn kpd Anak Alidz..baju jubah ank akk sgt2 lh cntik n berkualiti tinggi..jahitan yg sungguh kemas dan kain yg amat2 lh selesa bila di pakai..klau lh ada untuk dewasa mesti akk pn nk beli tuk pakai sendiri.. 
Terima Kasih Anak Alidz
you the best products and quality”

Remaja-Anggun-Bertudung-kedua

http://www.facebook.com/photo.php

Testimonial pelanggan dari Lahad Datu Sabah.

testomoni-sabah

Testimonial Jubah Anak Alidz

testimonial-jubah-kanak-kanak

Dan Lagi… SMS Testimonial Jubah Anak Alidz

testimonial6

Lagi testimonial… pelanggan dari Sarawak…

“salam encik..telekung dah sampai…cantik n ngam sangat dgn anak prempuan saye..tq ye..produk yg bkualiti..”

 

 

Testimoni Jubah BHJ01

testimonial5

Testimoni Jubah Kanak-Kanak Lelaki

testimonial3

Lagi Testimonial Telekung

testimonial2